Sunday 22 April 2012

GW INTECH SDN BHD


GW Intech Sdn.Bhd telah ditubuhkan pada Jun 2001 dan merupakan sebuah syarikat  100% milik bumiputera yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan..basically GW ni buat projek2 IT la..kalau nak dalam ayat standart n skema, ni jenis2 kepakaran GW :
  • Systems Integration
  • Computer Systems Supplies
  • Computer Peripherals and Networking
  • ICT Consultancy and Services
  • Application System Design & Development
  • Web Application System Design & Development
  • Web Portal Design & Development
  • Enterprise Computer System Support and Maintenance
  • Application System Support and Maintenance
  • Customization and Implementation of Existing System
  • Research & Development   
     Alhamdulillah, berkat rezeki dari Allah s.w.t akhirnya GW Intech telah sepenuhnye beroperasi di Meru Raya..bangunan sendiri tu, takde sewa2 macam dulu dah..:) sempena merasmikan masuk ofis baru, pada 15 April 2012, bos2 besar GW dengan berbesar hati buat makan2 sket - kenduri doa selamat n bacaan yassin kt ofis baru..semestinya kitorang la paling happy kalau ade makan2 ni..suke sangat kan nak jadi AJK sebok2..hehehe




orang kuat GW..merangkap penyambut tetamu..ehehe

geng cik kiah..













saya, k.syila n k.sue nampak satu tone je aritu..macam plainning lak nak pakai baju kaler same..:)



 okey, ni muka excited nak makan..!!




amek part time jage baby pulak deme nih..


Kalau korang berminat nak pakai khidmat nasihat atau kepakaran IT, bleh la try test service dari GW Intech..kompem puas ati, hehe..bleh tengok website kami kat http://www.gwintech.com.my (sorry website  tak update sebab i designer tak guna,hehe) ataupun call ofis 05-5287299..tak pun datang la bersua muka dengan bos kami yang hensem lagi baek hati dekat sini :-

No.4 & 4A, Jalan Meru Utama A2,
Medan Meru Utama,
30020 Ipoh, Perak.

gamba yang takde kena mngena ngan kenduri..muke makhluk tuhan tak tau kenyang..lepas kenduri pegi melantak lagi..;)

2 comments:

  1. muke2 penyangak bos GW! Gaji staff tak abeh bayor bleh lak bukak opis baru.. lingkuplaa razak n the geng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye mr. Azrul Haslam..kalau ikutkan, entry ni dah lama..2 tahun dah pun..saya pun dah tak kerja gw..tapi takyah la marah2 macam ni kot..nampak tak profesional..benda boleh setel lelok kn..:)

      Delete