Friday 13 November 2015

29 Oktober 2015


Hai semua.

Well, tau cerita ni dah agak basi. Berkepam. Baru ada masa nak update. Hahaha. Apa nak buat, sentiasa buat-buat busy mengadap timbunan kerja sampai dah tak berapa ada life. Uhukhukhuk.

Seperti biasa setiap 29 Oktober menandakan tambah satu lagi angka.
Untuk 2015, aku bersyukur masih dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik, masih bersama keluarga bahagia dan baik, diberi peluang merasa nikmat dapat husband baik (up la sket husband sendiri, hehehe) dan semua yang baik-baik la. Terima kasih untuk semua yang mendoakan, yang meraikan dan yang menggembirakan hati kecil ini. Tak tau nak cakap macam mana, cuma sangat terharu je. Untuk 29 Oktober yang ke 28, rajin kawan-kawan kesayangan ni bawak main tiup-tiup lilin.

Tapi sebelum tu dah kena operasi tepung tawar dulu la. Penat pastikan line clear dan keadaan terkawal, sudahnya kena jugak. Redha.
Selebihnya macam biasa la, mesti penuhkan memory phone dulu. Acah-acah model 90-an. Ekeke 





Tak berseni betul tulisan orang kedai ni. Rasa macam tulisan adik aku pun lagi cantek. Eh syukur, tak nak complaint. Zzzz
Terima kasih semua.
Nampak tak. Dalam diam ada orang cuba nak tikam kitew depan-depan. Padahal masa tu dah ready nak angkat ponggong nak balik. Sempat lagi, Grrr! You owe me Miera, tunggu bulan 12 nanti. *dengan nada dan mood syaiton, hahahaha*
Lagi sekali, R.E.D.H.A.
Lepas 2 minggu berlalu, ingatkan semua celebration dah tamat. Sebab dah sampai turn untuk meraikan orang lain dah pun. Tapi sangat tak sangka tetiba eh, ada lagi yang sudi nak belikan kek. Hehehe. Maaf kak irin, terpaksa belated birthday girl ni share kek dengan birhday girl.

Terima kasih kepada pembeli kek. Terus dedua orang feeling muda remaja balik. #youknowwhoyouare ☺
Ni taktau la nak gelak ke nak nangis. Happy terlebih kot. Tu yang muka pun jadi semacam je.
Sebenarnya nak cover nervous memula tengok kek. Ingat si pembeli kek tersilap letak nama. Maklum la, IRIN & ERIN tu dah dekat-dekat sama. Tanjat kitew tau. Hahaha
Akhir kata, terima kasih pada semua yang wish dan pada semua kiriman doa. Terima kasih jugak pada yang sudi celebrate, yang sudi bagi hadiah, yang sudi macam-macam lagi. Terasa diri ini disayangi gitew. Hehehe. Happy Birthday jugak untuk kakak kuat meroyan kitew, Irin Fauzi. Hidup Scorpio! Kasi sengat sikit. Wakaka.


No comments:

Post a Comment