Thursday 30 June 2016

Bubur Lambuk 4.0 @ Ramadan 2016

Assalamualaikum w.b.t.

Entry keramat pertama puasa tahun 2016. Program masak bubur lambuk. Sebab ni je program yang aku pergi. Jadi beriya sikit la nak buat entry. Hahaha. 
Setiap tahun YBUDR confirm akan buat agihan bubur lambuk. Untuk tahun ni, dah jadi Bubuk Lambuk 4.0 dah pun.
Macam biasa, team ladies akan mulakan tugas dengan acara potong memotong.
Kami excited lebih sampai lapik meja pun lupa nak pasang. Hahahaha
Dah setel part memotong, kita tampal sticker pulak.
**Aku macam biasa la, lembab buat keje dapur. Orang dah setel potong, aku kusyuk lagi nak potong cecantik. Hoi, tak sedar diri ke nak kena masak 3 kawah?

Bila masuk acara melibatkan api dan panas, kita bagi je kat jejantan gagah perkasa YBUDR. Ladies boleh masuk rehat bawah aircond dalam rumah ye.


Kasi up banner sikit. Kang orang tatau pula ye dak?



Abaikan la acara plessing berjemaah tu. Memang wajib. Hehehe

Akhirnya masak jugak bubur lambuk kitorang. Jom packing untuk agihan.
Ready untuk agihan.
Konon memasing semangat nak bagi kat orang. Tapi aku sampai sudah dok pegang je 2 beg plastik tu. Takot pulak nak menghampiri jalan raya. Kang kena langgar. Hahaha APTB!
Sudahnya aku cuma paking diri je kat situ tayang gigi. Maafkan lah saya ye kawan-kawan. Yang tengah menyampaikan tu COO YBUDR.
**Memang aku saja dok tepi, bagi can orang besar buat kerja.

**Tak sabar nak raya. Weeeeeeeee

No comments:

Post a Comment