Thursday 13 September 2012

Hari Stress Sedunia


Siyes hari ni aku takde mood nak buat keje..nak cakap ngan orang pun rase malas..tapi kang kalau tak cakap orang kate aku PMS lak tibe-tibe nak emo..so aku buat jela macam bese walaupun sebenarnye aku tengah meroyan..huahuahua

Pastu buat keje lak, rase nak temuntah kena buat screen yang ade banyak tab nih..grrrr, aku malassssss..!!!

berpinar mate den..huhuhu

terapi stress..asam ni aku cilok dari k.awien..hahaha

orang kate kalau mata penat ngadap pc, tengok tumbuh2an..nak tumbuh2an ori takde..tenung jela bunga plastik ni sampai bersawang..tralalalala

ye, ni meja aku..bia kan selerak..aku memang suka selerak-selerak ni..^.^'

okey, sekian saje membebel-bebel takde motif..bye..

tapi sebelum tu ^___________^ lebar-lebar..


No comments:

Post a Comment