Monday 12 November 2012

Kerja ke Jalan?


Dah masuk musim cuti sekolah sekarang..semestinya ni musim kenduri yang membuatkan kita jadi gila dan tak larat nak ke hulu ke hilir dan makan nasik minyak..tapi bersyukur jugak sebab banyak makan free dan tak payah nak susahkan diri masuk dapur untuk mencari sesuap nasik..dasar pemalas..dasarrrr!!!

Dalam sebok ramai yang dah kawen, ramai jugak yang sebok prepare untuk kawen termasuklah i..eh silap, terperasan macam nak kawen pulak, hehehe..disebabkan preparation itu, merasalah kitorang menyebokkan diri pergi kedai barang pengantin and it was amazing..woowwwwww..zaman sekarang semua dah senang dan banyak pilihan menarik..terujaaaaa nak kawen jugak..hahahaha (miang tetiba)..

Destinasi pilihan untuk preparation kawen kali ni adalah Nilai..bapak jaoh kan?? sebenarnye ni sambil menyelam minum air..dah ditakdirkan sabtu haritu kena pegi kerja kat Jempol..jadi dah alang-alang ke sana, kitorang pun terus lah me-nilai-kan diri masing-masing..sila la layan gamba kat bawah ni..mane tau kan bleh jadi inspirasi korang-korang yang tengah cari idea nak buat hantaran tu..:)

takde motif..





tak semena i jadi orang pertama yang membeli dan memborong bunga ni..hehehe

eh kakak..semangatnye pilih..


















Seronok cuci mata? mesti semua rasa tak sabar nak kawen, ehehehe..

tak puas amek gamba dalam kedai, kat luar kedai pun jadi..masa dah keluar ni baru perasan ade signboard takleh amek gamba rupenye..nasib baek tak kena marah, hahaha..

lepas beli barang hantaran, pegi jenjalan cuci mata dah cuci wallet sekali..terbeli cadar pulak..lepas tu macam-macam terbeli sampai penuh bonet kete masing-masing..T_T'

ini gamba di petang sabtu yang damai lepas dah siap buat kerja dan nak balik Ipoh..cuba teka ape yang budak tu cuba nak buat??

jawapanye nak tangkap abby (tengok anak panah merah) yang meroyan sebab dia pun kena paksa datang keje..hehehe

Setel la sudah misi Jempol + Nilai..:)

No comments:

Post a Comment