Monday 19 November 2012

Nur Annesha


Nur Aneesha binti Ismail..dulu selalu tak puas hati ngan dia sebab nama dia merosakan syncronize nama kami adek beradik..Farhana Azreen, Farid Aidy, tiba-tiba kenapa Nur?? sebenarnye she use to named as Farihan Aneesha..tapi sebab ade masalah teknikal jadi la Nur Aneesha..tak kesah la Nur ke ape ke, ma cakap as long as dia sehat sempurna sudah..

     Tak sangka dalam kelainan tu sebenarnye ade hikmah..Nica jadi yang terbaek antara kami adek beradik setakat ni..saya jeles, siyes tak cool camni..tapi ape pun, admit it..kau dah kalah ngan adek sendri ye Erin..ahh lantak la, bleh tumpang glemer adek..jadi kena la bodek die lebih sket..hehehe

     Memang dari kecik Nica jadi anak kesayangan pun..biasala, anak bongsu kan..uih, kena manja ngalahkan puteri raja dah aku nengok..lagi skali, jelesss..makan bersuap, nak tu dapat, nak ni dapat..pendek kata tak pernah merasa susah la dia ni..kalau dulu aku kecik-kecik kena belajar buat kerja rumah - basuh kaen, basuh pinggan, sapu lantai dan macam-macam..Nica takde pun..sebab dia dah ade kakak dan ma dah tak sebok macam mase aku kecik-kecik dulu..

Tapi aku rasa berbaloi bila Nica jadi anak manja tapi manja yang tak hampakan harapan menggunung kitorang (expecially my mom)..tahun ni dia berjaya dapat anugerah tokoh pelajar, pelajar terbaek untuk tahun 2012 u olls..kembang hidung aku walaupun tak dapat datang masa hari anugerah tu..dan hari ni adalah hari yang ditunggu-tunggu..result UPSR dah keluar..dup dap dup dap..


pagi tadi ma mesej cakap ni..haa nasib baek kau dapat 5A Nica..
kalau tak memang aku dah sekeh-sekeh..
(alaa aku dulu 4A, kalah sket je..tralala)

budak kepala besar..congratulation sista!!

No comments:

Post a Comment