Thursday 8 November 2012

Tayar Oh Tayar


Semalam aku rase hidup aku malang..macam-macam pulak yang jadi..dah la lately memang rase hidup ni terumbang-ambing..haishhh dugaan apakah ini??

Petang semalam masa nak balik keje, tengah layan selekoh baek punye depan traffic light, "kelepommmm, klepek klepek klepek"..maka saling berpandangan la aku ngan wanie..aiii, pecah pulak ke tayar kete aku ni..kitorang pun benti la kat tepi..tetonggeng-tonggeng usha ape yang bebunyi tadi..tengok ok je sume..kompius jap..setelah ditilik, hasil penemuannya adalah seperti berikut..

lepas gelek kete kedepan sket nampak la pakcik besi ni..kuang hajau..tak cukup besar ye, meh zoom sket..

haa amek kau..selalu kena paku je..ni aku pun tatau besi menatang ape yang sedang baring tunggu mangsa tengah jalan tu..huhuhu

nasib baek balik berkonvoi bersama encik ni..bleh la mintak tolong beliau menukar tayar..sebab kami sayang tangan, takot kasar nak pulas-pulas benda tu..ehehehe

aku tatau muka wanie ni tekejut+suspen ke teruja tengok menatang besi tu..

balik umah pakai tayar pinjaman dari 'encik kia' abang eto sebab tayar spare pulak takleh nak kuarkan..double malang..huhuhu

pagi tadi pegi tukar tayar..inilah hasil yang berjaya di keluarkan..

Walaupun dalam hati cakap, takpe sabar..dugaan semua ni..tapi mulut takde insuran aku ni terlepas la jugak benda-benda tak sopan..opppsss..abes tu, sape la punya keje biarkan benda-benda camni atas jalan..oleh itu saya nak saman..jumpa kat courts..duhhhh T_T'

No comments:

Post a Comment